مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 13:252024-01-02فرهنگي

«آورتین»؛ روایت نبوغ حاج قاسم در مواجهه با بزرگترین اشرار جنوب شرق + فیلم


اتفاق عجیبی که بین سالهای 70 تا 75 ایجاد می شود این است که بزرگترین اشرار جنوب شرق کشور، بدون درگیری و خونریزی با درایت حاج قاسم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس،  آورتین به کارگردانی حسن وزیرزاده و تهیه کنندگی اسرافیل کلیجی، محصول مرکز هنری رسانه ای رضوان و با موضوع امنیت است که اشاره به نقش مهم و اثرگذار حاج قاسم در مبارزه با اشرار و امان دادن به بسیاری از آنها در دهه 70 دارد.

این اثر که روایتی متفاوت از مواجهه سردار سلیمانی با اشرار شرق و جنوب شرق کشور است، سه شنبه، 12 دی ماه ساعت 20 از شبکه مستند سیما پخش می شود.

 اسرافیل کلیجی تهیه کننده این اثر پیشتر در گفتگویی با فارس در خصوص جزییات این اثر عنوان کرد: در مستند آورتین سعی شده که از تکلف های سینمایی دور شویم و فضای مستند و واقعی را برای مخاطب تداعی کنیم، وقتی این تداعی به درستی صورت گیرد، مخاطب هم به سمت مستند کشیده می شود تا حقایق را دریابد.

او در رابطه با جزییات این اثر خاطر نشان کرد: اتفاق عجیبی که بین سالهای 70 تا 75 ایجاد می شود این است که بزرگترین اشرار جنوب شرق کشور، بدون درگیری و خونریزی با درایت حاج قاسم، اسلحه خود را تحویل داده و رام و سر به راه شدند تا جایی که بعدها به عنوان کارآفرینان و معتمدین منطقه خود شناخته شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آورتین»؛ روایت نبوغ حاج قاسم در مواجهه با بزرگترین اشرار جنوب شرق + فیلم

«آورتین»؛ روایت نبوغ حاج قاسم در مواجهه با بزرگترین اشرار جنوب شرق + فیلم