مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 17:152024-01-15سياسي

توسعه دایره خادمی امام رضا(ع) در کشور


تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه امام رضا (ع) متعلق به همه انسان ها با هر عقیده و مذهب است، گفت: ما تا جایی که می توانیم باید چتر حمایت امام رضا (ع) را بر سر انسان ها بگسترانیم و دایره خادمین را وسیع کنیم.

- ایسنا/مازندران تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه امام رضا (ع) متعلق به همه انسان ها با هر عقیده و مذهب است، گفت: ما تا جایی که می توانیم باید چتر حمایت امام رضا (ع) را بر سر انسان ها بگسترانیم و دایره خادمین را وسیع کنیم.

حجت الاسلام احمد مروی در اجتماع خادم یاران و یاوران رضوی که امروز 25 دی ماه در محل سالن جمعیت هلال احمر مازندران برگزار شد، اظهار کرد: مازندران از لحاظ مسلمان شدن و انتخاب تشیع از سوی مردم دارای برجستگی و خصوصیتی متفاوت نسبت به سایر استان های کشور است.

مروی، اسلام آوردن مردم مازندران را افتخاری بزرگ برای این منطقه عنوان کرد و افزود: مردم مازندران اسلام ناب حقیقی و نبوی را پذیرفتند و ان شاءالله بر همین اعتقاد، ایمان و مسیر نورانی پیامبر عظیم الشأن باقی بمانیم.

وی به ارزشمندی محبت اهل بیت(ع) که در دل ما مسلمانان وجود دارد اشاره کرد و ادامه داد: این محبت ثروتی بزرگ برای ما مسلمانان است و این سرمایه با هیچ مطاعی قابل معامله و معاوضه نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه دایره خادمی امام رضا(ع) در کشور

توسعه دایره خادمی امام رضا(ع) در کشور