مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 19:052023-12-31سياسي

شکست تمدنی غرب در غزه


فرمانده سپاه قدس گیلان، با اشاره به شکست آشکار آمریکا و رژیم صهیونیستی در جنگ غزه، تاکید کرد: به تعبیر رهبر انقلاب، این شکست یک شکست نرم افزاری و تمدنی برای غرب محسوب می شود.

- سردار حمید دامغانی امروز، 10 دی ماه در یادواره 418 شهید کارگری استان گیلان که در شرکت ایران پوپلین رشت برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 14 هزار شهید کارگری کشور و 418 شهید کارگری استان، اظهار کرد: حماسه 9 دی را پشت سر گذاشتیم که روز بصیرت و تجلی غیرت دینی ملت ما بود.

وی یوم الله 9 دی را نمایش ولایتمداری و علاقه قلبی ملت به انقلاب و نظام اسلامی دانست و افزود: 9 دی ثابت کرد که مردم هم در بصیرت و هم در غیرت از خواص جلوتر هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به شکل گیری حرکت عظیم و خودجوش مردمی در مقابل یکی از بزرگترین فتنه های بعد از انقلاب، عنوان کرد: در جریان فتنه 88 شاهد برنامه ریزی و هدایت کشورهای غربی بودیم.

دامغانی با بیان اینکه جریانات غرب گرا در کشور با عزت و استقلال و رشد و پیشرفت و بزرگی این ملت مشکل دارند، خاطرنشان کرد: جریانات غرب گرا از اینکه ملت در سختی جنگ و تحریم باشند لذت می برند و از پیشرفت های کشور و اهتزاز پرچم ایران عذاب می کشند و لذا در جریان فتنه 88 نیز همین غرب گراها فعال شدند و با دشمن همراهی کردند؛ امروز هم این غرب گراها به دنبال غرب ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست تمدنی غرب در غزه

شکست تمدنی غرب در غزه