مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 09:352023-12-30سياسي

ملت ایران از دامان ولایت دست برنمی دارد


پیام بزرگ نهم دی ماه 1388 به دشمنان این بود که هیچ گاه ملت دست از دامان دین و ولایت برنمیدارند.

- حجت الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندر خمیر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: خطبه فدکیه حضرت زهرای مرضیه (س) یکی از راهنماهای جامعه ایمانی در راه رسیدن به منزل روشنی و بصیرت است.

وی افزود: این بانوی بزرگوار با تکیه بر آیه 102 سوره آل عمران به دنبال دور کردن امت موحد از خاموشی و خمودگی در قضایا است؛ فاطمه( س) خطاب بیان خود را محدود نمی کند و جغرافیای زمانی و مکانی را در هم می شکند و هر آنکه زیر چتر توحید وایمان را به رسالت اجتماعی خود در صیانت از حریم امامت و ولایت دعوت می کند.

امام جمعه خمیر یکی از فتنه های بزرگ امروز فتنه شکستن جایگاه الهی و توحیدی زن در جامعه عنوان کرد و بیان داشت: معرفی آن به واسطه شأن جنسی و جسمی است کشتن و ترور مردان و بی عفت کردن دختران یکی از ابزار حکومت فرعونی است و حال آنکه جبهه رسانه ای و پیاده نظام استکبار سعی خود را برای ترور درونی مردان به واسطه نابودی غیرتشان و ورود زنان در اجتماع به جلوه گری های جسمی آنان است.

حجت الاسلام صالحی گفت: یوم الله  9دی ماه یکی از ایام الله بسیار شور انگیز تاریخ انقلاب اسلامی است که هر انسانی را به غرور و اعتماد به نفس وا می دارد؛ تکلیف مداری ملت ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران از دامان ولایت دست برنمی دارد

ملت ایران از دامان ولایت دست برنمی دارد