مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 14:402023-12-23حوادث

کشف 33 قبضه سلاح غیرمجاز و ادوات شکار از متخلفان


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اشاره به عملکرد این یگان در پاییز گفت: از متخلفان تعداد 33 قبضه سلاح مجاز و غیرمجاز به همراه ادوات شکار کشف و ضبط شد که طبق قانون با آنها برخورد می شود.

- علیرضا غلامی، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در پاییز 1402 تعداد 56 مورد تخلف شامل شکار و صید آبزیان، پرندگان و پستانداران، اقدام به شکار، نگهداری و فروش حیات وحش و تخلف محیط زیستی در فضای مجازی، شناسایی شده و اقدام های لازم درخصوص برخورد با متخلفان در جریان است.

  وی افزود: شکار غیرمجاز پستانداران شامل 17 قوچ، 2 ماده آهو، 15 پازن، یک گراز، 5 بز ماده، 2 میش و یک آهو، و 23 عدد کبک و کبوتر شکارشده، 241 عدد صید غیرمجاز ماهی و 71 مورد نگهداری و خرید و فروش حیات وحش زنده شامل عقاب صحرایی، طاووس، طاووسک، مرغ شاخدار، ماندرین،  آنقوت و قرقاول آمریکایی، شناسایی و با آن برخورد شد.

   غلامی تصریح کرد: از متخلفان تعداد 33 عدد سلاح مجاز و غیرمجاز به همراه ادوات شکار نیز کشف و ضبط شد که طبق قانون با آن برخورد می شود.

  فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: اقدام در برابر تصرف غیرمجاز اراضی در زیستگاه های طبیعی و تخریب آن در پارک ملی و پناهگاه حیات وحش موته، قمیشلو و منطقه حفاظت شده کرکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 33 قبضه سلاح غیرمجاز و ادوات شکار از متخلفان

کشف 33 قبضه سلاح غیرمجاز و ادوات شکار از متخلفان