مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 09:302023-12-30سياسي

اقدامات دکتر کاظمی آشتیانی زمینه ساز استفاده کاربردی از فناوری در حوزه درمان شد


مدیر مجتمع درمانی جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت: فعالیت های دکتر کاظمی آشتیانی باعث شد که دانش و فناوری به شکل کاربردی در حوزه درمان مورد استفاده قرار گیرد.

- ایسنا/مرکزی مدیر مجتمع درمانی جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت: فعالیت های دکتر کاظمی آشتیانی باعث شد که دانش و فناوری به شکل کاربردی در حوزه درمان مورد استفاده قرار گیرد.

مریم جنابی، در گفت وگو با ایسنا که در آستانه فرا رسیدن سالروز درگذشت زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی بنیانگذار پژوهشگاه رویان انجام شد، اظهار کرد: دکتر کاظمی آشتیانی در سال 1370 توانست پژوهشگاه رویان، که یک نمونه موفق از فعالیت های علمی و فناورانه جهاد دانشگاهی است را تاسیس کند و تحولی عظیم را رقم بزند.

این پژوهشگاه در کشور و خاورمیانه کم نظیر است و یکی از قطب های تحقیقاتی کشور در زمینه درمان ناباروری و سلول های بنیادی است.

وی در رابطه با مهم ترین ویژگی های دکتر کاظمی آشتیانی در حوزه مدیریت گفت: تفکر نوین و تحول آفرین همراه با آینده نگری، امیدواری، اراده قوی و تلاش و پشتکار، از مهم ترین ویژگی های مدیریتی ایشان بوده است که باعث شد از ظرفیت های علمی کشور به بهترین شکل استفاده شود و باعث شد که دانش و فناوری به شکل کاربردی در حوزه درمان مورد استفاده قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات دکتر کاظمی آشتیانی زمینه ساز استفاده کاربردی از فناوری در حوزه درمان شد

اقدامات دکتر کاظمی آشتیانی زمینه ساز استفاده کاربردی از فناوری در حوزه درمان شد