مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 15:352024-01-02سياسي

حاج قاسم سلیمانی در بحران ها مردم را تنها نمی گذاشت


حاج قاسم سلیمانی با تمام مسئوایت ها و گرفتاری هایی که داشت در شرایط بحرانی به داد مردم می رسید و مردم را تنها نمی گذاشت این موضوع در مکتب حاج قاسم به عنوان یک اصل است.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: حاج قاسم سلیمانی با تمام مسئوایت ها و گرفتاری هایی که داشت در شرایط بحرانی به داد مردم می رسید و مردم را تنها نمی گذاشت این موضوع در مکتب حاج قاسم به عنوان یک اصل است.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی امروز 12 دی ماه در یادواره شهدای مدافع حرم استان کرمان (تیپ فاطمیون) به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که در حسینیه ثارالله شهرستان بردسیر برگزار شد، با اشاره به تدبیر و شجاعت سردار دلها اظهار کرد: بایستی مدیران و مسئولان به نحوی تدبیر کنند که پس از یافتن بهترین راهکار و کوتاه ترین مسیر، برای پیاده سازی برنامه های خود شجاعت لازم را داشته باشند.

وی ضمن قدردانی از خانواده های شهدای مدافع حرم و رشادت های رزمندگان تیپ فاطمیون در دفاع از حریم اهل بیت (علیهم السلام) افزود: برخی از مسئولان در نظام جمهوری اسلامی ایران راه حل درست را پیدا می کنند اما شجاعت و درایت لازم را برای اجرا کردن تصمیم درست ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم سلیمانی در بحران ها مردم را تنها نمی گذاشت

حاج قاسم سلیمانی در بحران ها مردم را تنها نمی گذاشت