مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 11:152024-01-16اقتصادي

بهبود 25 درصدی وضع بارش ها در استان اردبیل


مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: تا قبل از بارش های اخیر میانگین بارش استان با کسری حدود 19 درصدی نسبت به بلندمدت مواجه بود، و در حال حاضر با بارش های صورت گرفته در مجموع 25 درصد وضع بارش های استان نسبت به قبل بهبود یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی هواشناسی استان اردبیل، مجید کوهی صبح امروز اظهار کرد: تا قبل از بارش های اخیر میانگین بارش استان با کسری حدود 19 درصدی نسبت به بلندمدت مواجه بود، که بارش اخیر سبب شد علاوه بر جبران کمبود بارش فصل پاییز، متوسط بارش استان حدود 6 درصدی نسبت به بلندمدت افزایش یابد و در مجموع 25 درصد وضع بارش های استان نسبت به قبل بهبود یافت.

  وی با بیان اینکه تأثیر مثبت این سامانه بیشتر در شهرستان های اردبیل، نمین و مشکین شهر بود، افزود: این بارش ها به ترتیب سبب بهبود 30 تا 40 درصدی بارش های این مناطق نسبت به دوره بلندمدت یا نرمال شد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: در شهرستان های پارس آباد، سرعین، بیله سوار، گرمی و انگوت حدود 20 تا 28 درصد، وضع بارش ها بهبود یافته و در سایر شهرستان ها نیز تأثیر مثبت این سامانه 12 تا 19 درصد بوده است.

کوهی بیان کرد: علیرغم تأثیر مثبت این سامانه بارشی، در بعضی از مناطق استان میزان نزولات جوی دریافت شده هنوز به شرایط عادی یا نرمال نرسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود 25 درصدی وضع بارش ها در استان اردبیل

بهبود 25 درصدی وضع بارش ها در استان اردبیل