مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 09:202024-01-02سياسي

جشنواره ملی «راوی خورشید» برگزار می شود


مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره ملی «راوی خورشید» از مردم خواست آثار خود را در قالب عکس و فیلم از سالگرد شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی به صدا و سیمای مرکز کرمان ارسال کنند.

- ایسنا/کرمان مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره ملی راوی خورشید از مردم خواست آثار خود را در قالب عکس و فیلم از سالگرد شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی به صدا و سیمای مرکز کرمان ارسال کنند.

  احمد علی رمضانی 12 دی ماه با اشاره به برنامه های متنوع شبکه کرمان در ایام چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: یکی از برنامه های این مرکز، برگزاری جشنواره ملی راوی خورشید است که از سوی معاونت فضای مجازی صدا و سیمای مرکز کرمان برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را استفاده از ظرفیت های مردمی برای روایتگری سالگرد شهادت سردارسلیمانی عنوان کرد و افزود: مردم می توانند با تلفن همراه خود راوی ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی باشند و از سوژه های این ایام به صورت ویدئو و عکس گزارش تهیه کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان بیان کرد: علاقه مندان می توانند سوژه های خود را در قالب عکس و ویدئو با موضوعات خادمان، موکب ها و موکب داران، کاروان های زیارتی (خانوادگی، دانشجویی، دانش آموزی)، سیل جمعیت حاض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی «راوی خورشید» برگزار می شود

جشنواره ملی «راوی خورشید» برگزار می شود