مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 17:552023-12-31سياسي

جلوگیری از ترویج فرهنگ غرب با اشاعه فرهنگ ایرانی_ اسلامی


رییس بنیاد ایرانشناسی کشور با اشاره به اینکه کم کاری متولیان فرهنگی و از طرفی هجمه گسترده فرهنگ غربی، موجب نفوذ مراسم بیگانه با فرهنگ ایرانی اسلامی در جامعه شده، - ایسنا/آذربایجان غربی رییس بنیاد ایرانشناسی کشور با اشاره به اینکه کم کاری متولیان فرهنگی و از طرفی هجمه گسترده فرهنگ غربی، موجب نفوذ مراسم بیگانه با فرهنگ ایرانی اسلامی در جامعه شده، یاد آور شد: سعی می کنیم با ترویج فرهنگ خود و برحسب داشته هایمان مراسم فرهنگی و باستانی خود را پاس داشته و جایگزین فرهنگ غرب کنیم.

محمد حسین رجبی دوانی، 10 دی ماه در سفر به ارومیه و نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن خانه مطبوعات برگزار شد، افزود: دغدغه بنیاد ایرانشناسی، شناساندن هویت ارزشمند ایرانی اسلامی است و هیچ کشوری از نظر ارزش های تمدنی به پای تمدن ایرانی نمی رسد.

وی با اشاره به اینکه بنیاد ایران شناسی در سال 76توسط حسن حبیبی تاسیس شد، تصریح کرد: این بنیاد با علم بر اینکه مراکز فرهنگی بسیاری در کشور داریم فلسفه وجودیش معرفی و ترویج تاریخ، فرهنگ و تمدن ایران است.

رجبی اظهار کرد: با توجه به اینکه در دنیا و غرب دانش و رشته ایرانشناسی پدید آمده لذا این بنیاد با هدف تبدیل شدن به مرجعیت دانش ایران شناسی در جهان تاسیس شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از ترویج فرهنگ غرب با اشاعه فرهنگ ایرانی_ اسلامی

جلوگیری از ترویج فرهنگ غرب با اشاعه فرهنگ ایرانی_ اسلامی