مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 14:352024-01-06اقتصادي

صادرات بیش از 5 میلیون دلار کالا از گمرکات کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل گمرکات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در 9 ماهه امسال بیش از 5 میلیون دلار کالا از گمرکات این استان به خارج از کشور صادر شده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل گمرکات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در 9 ماهه امسال بیش از 5 میلیون دلار کالا از گمرکات این استان به خارج از کشور صادر شده است.

عبدالکریم بیاتی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: طی این مدت 198هزار و 849 تن کالا از طریق گمرک استان کهگیلویه و بویراحمد طی 9 ماهه امسال صادر شده است.

وی اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه، 198هزار و 849 تن کالا به ارزش 5 میلیون و 958 هزار و 298 دلار کالا از این استان به سایر کشورها صادر شده است.

مدیرکل گمرکات استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: عمده محصولات صادراتی استان کلینکر سیمان، انواع محصولات آرایشی بهداشتی، موکت، پودر و عصاره شیرین بیان، عصاره گیاهی، انواع پوشاک و سیگار بوده است.

بیاتی تصریح کرد: این میزان صادارات نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی افزایش 17هزار و 221درصدی و از نظر ارزش دلاری رشد 282 درصدی داشته است.

وی بیان کرد: کشورهای عراق، آفریقای جنوبی، کویت، جمهوری آذربایجان، آلمان، امارات متحده عربی، افغانستان، سوییس و عمان مقصد محصولات صادراتی این استان بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات بیش از 5 میلیون دلار کالا از گمرکات کهگیلویه و بویراحمد

صادرات بیش از 5 میلیون دلار کالا از گمرکات کهگیلویه و بویراحمد