مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 14:152024-01-12سياسي

جبهه مقاومت با عملیات ترکیبی، دشمن را به ستوه آورده است


جبهه مقاومت با عملیات ترکیبی و تاب آوری، دشمن را به ستوه آورده و تاحدی پیش رفتند که این جنگ طولانی برای اسراییل قابل تحمل نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، بعدازظهر امروز حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس، که در مسجد الغدیر فاز4 و با حضور پرشور نمازگزاران برگزار شد، ضمن دعوت حضار به تقوای الهی و تسلیت فرارسیدن شهادت مظلومانه دهمین پیشوای شیعیان امام هادی(ع) و تبریک آغاز ماه پرفضیلت رجب، اظهار کرد: ماه رجب، بهار معنویت و عبودیت است و عظمت ماه رجب به واسطه اموری است که در این ماه واقع شده است.

  وی با بیان اینکه جنگ غزه 96 روزه شد اما خبری از پیروزی اسراییل غاصب نیست، گفت: سران آمریکا و اسراییل در این مدت 20 بار باهم دیدار داشتند و برای یکسره کردن کار غزه برنامه ریزی کردند، که با توجه به برنامه ریزی های روی کاغذ و طبق نقشه باید غزه تاکنون فتح شده، اسیران صهیونیست آزاد، و رزمندگان حماس، کشته یا اسیر شده باشند.

امام جمعه پردیس افزود: با این نقشه ها باید تونل ها منهدم، و ادوات نظامی، کشف و ضبط شده باشند، اما هیچ خبری از مارش پیروزی نیست و در نود و ششمین روز جنگ، نه از شدت حملات حماس کاسته شده، و نه از حجم عملیات ترکیبی مقاومت لبنان، یمن و عراق و این در حالی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه مقاومت با عملیات ترکیبی، دشمن را به ستوه آورده است

جبهه مقاومت با عملیات ترکیبی، دشمن را به ستوه آورده است