مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 10:552023-12-31بين الملل

هرگز شاهد این حجم از زخمی ها در «اسراییل» نبوده ایم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، روزنامه صهیونیستی معاریو به نقل از مدیر بیمارستان برزیلای واقع در اراضی اشغالی نوشت: - مدیر یکی از بیمارستان های اراضی اشغالی اذعان کرد که تا قبل از عملیات طوفان الاقصی این حجم از زخمی ها به بیمارستان های اراضی اشغالی مذکور منتقل نشده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، روزنامه صهیونیستی معاریو به نقل از مدیر بیمارستان برزیلای واقع در اراضی اشغالی نوشت: ما بیش از سه هزار و 500 زخمی از آغاز عملیات طوفان الاقصی در تاریخ 7 اکتبر تاکنون پذیرش کرده ایم.

وی در ادامه افزود: هرگز پیش از این شاهد این میزان از زخمی ها نبوده ایم.

منابع پزشکی در رژیم صهیونیستی نیز اعلام کردند که احتمالاً ده ها تن از عناصر ارتش رژیم صهیونیستی به بیماری های پوستی واگیردار در غزه مبتلا شده اند.

این منابع اضافه کردند: در حال حاضر بیمارستان های اسراییل آزمایش هایی را بر روی ده ها نظامی برای تشخیص این بیماری های پوستی انجام می دهد.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون با سانسور شدید آمار تلفات و زخمی های عناصر صهیونیست روزانه تنها تعداد انگشت شماری از این آمار را اعلام می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگز شاهد این حجم از زخمی ها در «اسراییل» نبوده ایم

هرگز شاهد این حجم از زخمی ها در «اسراییل» نبوده ایم