مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 11:452024-01-09سياسي

تقدیر از نقش جامعه آشوریان در سال های پیروزی انقلاب و دفاع مقدس


معاون رییس جمهور و رییس جمهور با فرا رسیدن ولادت حضرت عیسی مسیح (ع) و آغاز سال نو میلادی با حضور در کلیسای تومای رسول تهران پس از برگزاری مراسم دعا در محفلی با حضور جانبازان و ایثارگران، - معاون رییس جمهور و رییس جمهور با فرا رسیدن ولادت حضرت عیسی مسیح (ع) و آغاز سال نو میلادی با حضور در کلیسای تومای رسول تهران پس از برگزاری مراسم دعا در محفلی با حضور جانبازان و ایثارگران، گفت: جامعه آشوریان در سال های پیروزی انقلاب و دفاع مقدس نقش مهمی داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در این مراسم ضمن تبریک سال نو میلادی به ایثارگران آشوری و گرامی داشت یاد و نام شهدای حمله تروریستی در گلزار شهدای کرمان، گفت: حضور در جمع جامعه ایثارگری را وظیفه خود و این را باعث افتخار می دانم، امیدوارم خدای رحمان این خدمت را از ما بپذیرد و بتوانیم به جامعه هدف خدمت رسانی به نحو احسن داشته باشیم.

معاون رییس جمهور خاطرنشان کرد: وقتی از شهید صحبت می کنیم از انسانی الهی صحبت می کنیم که جانش را به خاطر سایر انسان ها فدا می کند.

تروریست ها با تفکر نژادپرستانه حق حیات را از انسان ها می گیرند و این تفکرات مثل تفکر نازیسم و تفکر برده داری سیاهپوست ها و داعش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از نقش جامعه آشوریان در سال های پیروزی انقلاب و دفاع مقدس

تقدیر از نقش جامعه آشوریان در سال های پیروزی انقلاب و دفاع مقدس