مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 21:152024-01-01بين الملل

ژنرال صهیونیستی: ارتش ما در باتلاق غزه غوطه ور است/ از تحقق اهداف جنگ فاصله داریم


ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد، با گذشت زمان، تل آویو از دستیابی به اهداف جنگ که نابودی جنبش حماس و آزادی اسرای صهیونیستی است، دورتر می شود و هر روز بیشتر در باتلاق غزه فرو می رود.

- ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد، با گذشت زمان، تل آویو از دستیابی به اهداف جنگ که نابودی جنبش حماس و آزادی اسرای صهیونیستی است، دورتر می شود و هر روز بیشتر در باتلاق غزه فرو می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسحاق بریک ، ژنرال ارتش این رژیم در روزنامه معاریو نوشت، باید در روند جنگ تجدیدنظر شود.

امروز برای ارتش کاملا روشن شده که دستیابی به اهداف جنگ که همان نابودی جنبش حماس و قدرت نظامی آن است، غیرممکن است.

وی افزود، باید اعتراف کرد که ارتش رژیم صهیونیستی قصد ورود به گذرگاه مرزی رفح را ندارد زیرا کاملا تحت کنترل حماس قرار دارد و دو میلیون آواره در اردوگاه های آن حضور دارند و مکان پرجمعیتی است بنابراین حمله به این اردوگاه ها غیر ممکن است و در یک کلمه نابودی حماس که نظامیان آن در میان آوارگان هستند، ممکن نیست.

بریک گفت: شکست در از بین بردن حکومت حماس در رفح و شکست در تحت کنترل درآوردن تونل های زیر آن که گذرگاه اصلی انتقال تسلیحات از سینا به نوار غزه محسوب می شود، به این معنی است که ما در رسیدن به ماموریت اساسی که برای خودمان در جنگ تعریف کرده ایم ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال صهیونیستی: ارتش ما در باتلاق غزه غوطه ور است/ از تحقق اهداف جنگ فاصله داریم

ژنرال صهیونیستی: ارتش ما در باتلاق غزه غوطه ور است/ از تحقق اهداف جنگ فاصله داریم