مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 23:152024-01-18سياسي

ارتش، صدای 40 ساله مردم روستاهای فومن را شنید


مردم روستای آبرود و لات در شهرستان فومن به برکت قرارگاه محرومیت زدایی ارتش بعد از 40 سال قرار است از نعمت راه مناسب، برخوردار شوند.

- خبرگزاری فارس، فومن، حمیدرضا دنیادیده: راه ها از بزرگراه تا راه های فرعی، شریان های حیاتی یک کشور هستند و عملاً در صورت عدم وجود مناسب راه ها، توسعه و پویایی جامعه به حداقل می رسد.

  احداث راه ها یکی از دستاوردهای مردم در انقلاب بوده و خوشبختانه اغلب روستاهای ایران از جمله استان گیلان به برکت انقلاب دارای راه های دسترسی مناسب هستند و روز به روز به تعداد رشته راه ها به شریان های حیاتی کشور، افزوده می شود.

  اما علیرغم تلاش های صورت گرفته طی چند دهه اخیر، هنوز هم آبادی و روستاهایی هستند که از وجود راه دسترسی مناسب محروم هستند که روستای لات در فومن یکی از آن ها بود که خوشبختانه به همت نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، احداث و آسفالت این راه در دستور کار قرار گرفت.

  مردم روستاهای کم برخودار و محروم لات در بخش سردار جنگل شهرستان فومن به جهت نداشتن جاده مناسب و صعب العبور، با سختی هایی مواجه بودند که به دستور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اجرای این طرح آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش، صدای 40 ساله مردم روستاهای فومن را شنید

ارتش، صدای 40 ساله مردم روستاهای فومن را شنید