مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 11:102023-12-30سياسي

زنده یاد کاظمی آشتیانی مبتکر حرکت جهادی در عرصه علم مبتنی بر باورهای دینی بود


استاندار فارس با اشاره به اقدامات زنده یاد کاظمی آشتیانی، ایشان را مبتکر ایجاد حرکتی جهادی در عرصه علم مبتنی بر اعتقاد و باورهای دینی دانست.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با اشاره به اقدامات زنده یاد کاظمی آشتیانی، ایشان را مبتکر ایجاد حرکتی جهادی در عرصه علم مبتنی بر اعتقاد و باورهای دینی دانست.

محمدهادی ایمانیه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن گرامیداشت یاد زنده یاد کاظمی آشتیانی اظهار کرد: ایشان نمونه ای کم نظیر از زندگی با کمیت کم و کیفیت بالا بود.

وی با اشاره به بخش هایی از خدمات ارزنده زنده یاد کاظمی آشتیانی به خصوص در عرصه علم و جهاد علمی، ایشان را انسانی تأثیرگذار، خلاق و ارتقا دهنده سطح اعتبار کشور عنوان کرد.

استاندار فارس با تأکید بر اینکه زنده یاد کاظمی آشتیانی انسانی مؤثر در صیانت از جمعیت و ایجاد امید برای جوانان بود، خواستار تداوم راه ایشان به خصوص در عرصه صیانت از جمعیت شد و گفت: با توجه به لزوم صیانت از جوانی جمعیت، می توان گفت زنده یاد کاظمی آشتیانی یکی از پیشگامان این عرصه بود.

ایمانیه همچنین سیره اخلاقی زنده یاد کاظمی آشتیانی را مورد توجه قرار داد و گفت: زنده یاد کاظمی آشتیانی مبتکر ایجاد حرکتی جهادی در عرصه علم مبتنی بر اعتقاد و باورهای دینی بود چنانچه در سیره ایشان می توانیم به خوبی پیوند علم و ایمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنده یاد کاظمی آشتیانی مبتکر حرکت جهادی در عرصه علم مبتنی بر باورهای دینی بود

زنده یاد کاظمی آشتیانی مبتکر حرکت جهادی در عرصه علم مبتنی بر باورهای دینی بود