مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 20:452024-01-17سياسي

لزوم ایجاد کنگره ملی و ستاد کشوری حماسه اسلامی 6 بهمن آمل


فرماندار ویژه آمل با اشاره به برگزاری ستاد استانی گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن، گفت: امیدواریم در سال های آینده کنگره ملی و ستاد کشوری گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن ارتقا پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، ذات الله زارعی عصر امروز در نشست خبری هفته بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال 1360 این شهرستان، اظهار کرد: یکی از مهمترین اتفاقات در تاریخ پرافتخار و زرین شهرستان آمل خلق حماسه ششم بهمن است که مردان و زنان دیار علویان نشان دادند همیشه پای کار هستند و خودجوش بساط کمونیست ها را در هم پیچیدند.

وی با اشاره به اینکه مردم آمل برای همیشه در تاریخ پایان مارکسیسم را در ایران اسلامی رقم زدند، افزود: مردم این شهرستان خودجوش بدون سازماندهی دولتی با فطرت پاک مقابل کمونیست ها که در خیال خام خود تصرف کامل آمل را در سر می پروراندند، ایستادند و هزاران سنگر در آمل شکل دادند.

فرماندار ویژه آمل با بیان اینکه آملی ها در زمستان سرد و سوزان سال 1360 حماسه ای خلق کردند که نه تنها در تاریخ شمال کشور بلکه در تاریخ ایران اسلامی ماندگار و اثرگذار بوده است، تصریح کرد: بدخواهان نظام اسلامی و انقلاب در ارزیابی خود غلط کردند و پیش خود فکر کردند که با ورود به شهر آمل مردم با آنها همراه خواهند شد و با توجه به شرایط ویژه استراتژیکی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد کنگره ملی و ستاد کشوری حماسه اسلامی 6 بهمن آمل

لزوم ایجاد کنگره ملی و ستاد کشوری حماسه اسلامی 6 بهمن آمل