مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 20:252023-12-31سياسي

حماس یک گروه نیست بلکه یک تفکر است


معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) گفت: امروز اگر رژیم غاصب صهیونیستی ادعا می کند که قصد دارد حماس را از بین ببرد، از این موضوع غافل است که حماس یک گروه نیست بلکه یک تفکر است.

- ایسنا/زنجان معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) گفت: امروز اگر رژیم غاصب صهیونیستی ادعا می کند که قصد دارد حماس را از بین ببرد، از این موضوع غافل است که حماس یک گروه نیست بلکه یک تفکر است.

سردار محمدجعفر اسدی امروز (یکشنبه 10 دی ماه) در مراسم یادبود شهید سردار سیدرضی موسوی که به میزبانی حسینیه اعظم زنجان برگزار شد با بیان اینکه شهید سردار موسوی عاشق و دلداده اهل بیت (ع) بود، ادامه داد: این شهید والامقام سال 61 وارد سپاه شده و در لشگر 17 علی ابن ابی طالب در کنار شهید پرافتخار کشورمان شهید زین الدین حضور داشتند.

وی با بیان اینکه علاقه ای که شهید موسوی به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) داشت، سبب شد که این شهید والامقام در لبنان و سوریه نیز حضور داشته باشد، ادامه داد: این شهید بزرگوار انسان بسیار شجاع، برنامه ریز، منظم و دلداده اهل بیت (ع) بود.

این مسئول با اشاره به اینکه تلاش سران همه استکبار جهانی و حتی کشورهای عربی بر این بود که در سوریه تحولاتی منطبق با خواسته آنها رخ دهد، افزود: حضور قهرمانانی مثل سرداران شهید سلیمانی و سید رضی معادله را به هم زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس یک گروه نیست بلکه یک تفکر است

حماس یک گروه نیست بلکه یک تفکر است