مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 14:002023-12-30حوادث

کشف کالای قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال در انبار راه آهن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حشمت اله ملکی در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای مقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق و قاچاقچیان کالا و ارز در پلیس پیشگیری فراجا، - فرمانده پلیس راه آهن کشور از کشف کالای قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال در انبار توشه کرمان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حشمت اله ملکی در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای مقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق و قاچاقچیان کالا و ارز در پلیس پیشگیری فراجا، مأموران پلیس راه آهن کرمان حین کنترل و بازرسی انبار توشه این ایستگاه و کنترل محموله های اداره پست به یک محموله ارسالی مشکوک می شوند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی قضایی نسبت به بررسی و بازدید از مرسوله پستی اقدام، که یک دستگاه سونوگرافی با مارک فیلیپس ساخت کشور آمریکا در حال ارسال از مبدأ کرمان به تهران کشف شد.

فرمانده پلیس راه آهن کشور تصریح کرد: کالای مکشوفه فاقد پروانه گمرکی از مبادی ذیربط بود و برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش آن 30 میلیارد ریال برآورد شد، که با هماهنگی مرجع قضایی توقیف و پرونده ای در این راستا تشکیل شد.

سردار ملکی خاطرنشان کرد: مجموعه کارکنان پلیس راه آهن در راستای تحقق شعار سال و کمک به اقتصاد کشور با سوداگران و اخلال گران نظم و امنیت اقتصادی در حوزه ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف کالای قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال در انبار راه آهن

کشف کالای قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال در انبار راه آهن