مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 14:052024-01-16ورزشي

پنجره نقل و انتقالاتی استقلال همچنان بسته!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفته گذشته بود که فیفا از راه اندازی سیستمی برای تعیین وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه های فوتبال در سراسر جهان خبر داد.

- با وجود آپدیت سامانه فیفا، اما پنجره نقل و انتقالاتی استقلال همچنان بسته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، هفته گذشته بود که فیفا از راه اندازی سیستمی برای تعیین وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه های فوتبال در سراسر جهان خبر داد.

سامانه آنلاینی که هر دوشنبه ها آپدیت شده و نام باشگاه هایی که از جذب بازیکن در مرکاتو های تابستانی و زمستانی محروم هستند را درج می کند.

در این سامانه، نام استقلال بابت سه شکایت، سه مرتبه درج شده و آن ها موقتا از جذب بازیکن محروم هستند.

برابر نام استقلال، درج شده که این باشگاه تا سه پنجره از جذب بازیکن محروم است که این بدان معناست اگر آبی ها در حدفاصل این سه پنجره بدهی خود را پرداخت نکنند، با جریمه های سنگین تری از قبیل کسر امتیاز مواجه خواهند شد.

در ابتدا چنین تصور می شد که، چون بر خلاف پرسپولیس، مدت زمان بسته شدن پنجره آبی ها از عبارت Until lifted استفاده نشده، در نتیجه استقلال حتی اگر بدهی دستیاران ساپینتو را نیز پرداخت کند، محروم خواهد بود که چنین موضوعی صحت ندارد و علت به کار برده شدن عدد 3 مقابل تعداد دوره محرومیت نقل و انتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجره نقل و انتقالاتی استقلال همچنان بسته!

پنجره نقل و انتقالاتی استقلال همچنان بسته!