مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 13:302024-01-06فرهنگي

چه خبر از سریال شاهچراغ ؟


رییس سیمافیلم از تولید سریالی مرتبط با حادثه تروریستی شاهچراغ خبر داد که این روزها در مرحله عقد قرارداد و پیش تولید است.

- ، مهر نوشت: مهدی نقویان رییس مرکز سیمافیلم درباره آثاری مثل حادثه تروریستی شاهچراغ که پیش از این قرار بود در تلویزیون به تولید برسد به خبرنگار مهر بیان کرد: فیلمنامه سریال شاهچراغ چندین بار بازنویسی شده است و در حال حاضر به فیلمنامه ثابتی رسیده ایم و الان در مرحله قرارداد و پیش تولید است.

سیاست احیای برندها و همکاری با بزرگان وی درباره همکاری با سینماگرانی همچون احمدرضا درویش و کار با دیگر چهره ها عنوان کرد: پرونده کندو در حال حاضر روی میز ماست و از تولیدات ویژه است که مرکز سیستان و بلوچستان نیز در آن همکاری دارد.

این پرونده ای است که جدی شده و هم ملاحظات دفتر فیلمنامه نویسی را پیش می برد هم با توافق های استان هزینه ها را در نظر گرفته ایم.

نقویان اضافه کرد: سیاست ما این است که از همه برندها استفاده کنیم.

وقتی هم برندها را احیا می کنیم خیلی از بزرگان را شامل می شود.

زیر 15 سریال روشن در مرحله تولید نداریم رییس مرکز سیمافیلم با اشاره به هدف اولیه در این یک سال برای ارتقای کمی سریال ها تصریح کرد: گام اول این بوده است که به لحاظ کمیت آثار را به آنتن برسانیم که با حمایت آقای جبلی و آقای برمهانی پیش می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه خبر از سریال شاهچراغ ؟

چه خبر از سریال شاهچراغ ؟