مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 07:552024-01-02فرهنگي

بازیگری که تحت تاثیر «آخرین دختر» کارگردان شد


پریسا محمدی که این روزها نمایش «خانم آقای جرج کلونی» را روی صحنه می برد، گفت که خواندن رمان «آخرین دختر» آنچنان بر روح و روان او تاثیر گذاشته که تصمیم گرفته با الهام از این رمان، - پریسا محمدی که این روزها نمایش خانم آقای جرج کلونی را روی صحنه می برد، گفت که خواندن رمان آخرین دختر آنچنان بر روح و روان او تاثیر گذاشته که تصمیم گرفته با الهام از این رمان، نمایشی را به صحنه بیاورد.

او که بیشتر به عنوان بازیگر فعال بوده و با اجرای این نمایش، اولین کارگردانی خود را تجربه می کند، در گفتگو با ایسنا از دغدغه اش در پرداختن به مسائل زنان ایزدی در جریان جنگ ها گفت و تاکید کرد تا هر زمان که حرفی برای گفتن داشته باشد، بازیگری و کارگردانی را در کنار هم ادامه خواهد داد.

محمدی درباره اولین انگیزه اش برای کارگردانی یک اثر نمایشی گفت: بعد از سال ها تمرین ، آموزش و تجربه های مختلف در زمینه نمایش، مدتی بود در تدارک تجربه کارگردانی بودم.

کتاب آخرین دختر نوشته نادیا مراد به دلیل موضوع نسل کشی و پرداختن به شرایط زنان در جنگ و وجوه انسانی اش، انگیزه مناسبی برای این تجربه بود.

او ادامه داد: با کارگردانی بیگانه نبودم.

از اتودهای کلاسی در چند کارگاه کارگردانی و شناخت عناصر درام و دانشگاه که چند ترم کارگردانی سینما خواندم تا دستیاری در چند پروژه بزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگری که تحت تاثیر «آخرین دختر» کارگردان شد

بازیگری که تحت تاثیر «آخرین دختر» کارگردان شد