مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 15:452023-12-30سياسي

9 دی اقتدار و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی را ارتقا داد


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اولین دستاورد روز 9دی افزایش اقتدار و استحکام نظام است به طوری که ملت ما روز 9 دی را به فرصتی برای استحکام نظام اسلامی تبدیل کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ابراهیم عزیزی ظهر امروز در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت 9دی در مصلای اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: پیام ما به دشمنان این است که امنیت ملت ایران خط قرمز نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تمام قد دربرابر جنایت های دشمن ایستاده ایم همان گونه که فکر نمی کردند روزی در دریای سرخ این چنین مغلوب و یا در سوریه گرفتار شوند.

وی افزود: دشمن هیچ وقت پیش بینی طوفان الاقصی را نکرده بود که در خاک رژیم موقت و جعلی صهیونیستی چنین حرکت افتخار آفرینی انجام شود.

پس دشمنان عاجزند از شناخت قدرت ما و با این حماسه و حضور بدون شک به این نتیجه می رسند که قبل از هر اقدامی باید تابوت سربازان خود را آماده کنند.

  عزیزی عنوان کرد: حماس با امکانات محدود رژیم غاصب را به عجز و ناتوانی کشاند و این نشان دهنده حرکت قدرتمند ملت ایران و صدور ارزش های انقلاب اسلامی است به طوری که مکتب امامین انقلاب و حاج قاسم سلیمانی نهراسیدن و ثابت قدم ماندن را به ما آموخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی اقتدار و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی را ارتقا داد

9 دی اقتدار و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی را ارتقا داد