مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 11:002024-01-06دانش

اعضای هیات علمی علوم پزشکی جهت مستندات باید شناسه اخلاق بگیرند


دستورالعمل معاونان «آموزشی» و «تحقیقات و فناوری» وزارت بهداشت در ارتباط با ضرورت اخذ شناسه اخلاق برای کلیه مستندات انتشار یافته پژوهشی جهت کلیه اعضای هیات علمی و متقاضیان شرکت در فراخوان های جذب اعضای هیات علمی ابلاغ شد.

- دستورالعمل معاونان آموزشی و تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در ارتباط با ضرورت اخذ شناسه اخلاق برای کلیه مستندات انتشار یافته پژوهشی جهت کلیه اعضای هیات علمی و متقاضیان شرکت در فراخوان های جذب اعضای هیات علمی ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت در نامه ای خطاب به دانشگاه های علوم پزشکی نوشت: پیرو بخشنامه شماره 500/2738/د مورخ 24 مرداد ماه 1400 این معاونت، بدین وسیله به آگاهی می رساند در خصوص پرونده های ارتقاء از آن موسسه، می بایست کلیه مستندات اولیه جهت چاپ مقالات نظیر کد مصوبه اخلاق پایان نامه یا طرح تحقیقاتی مطابق فرم پیوست و به صورت کامل برای هر مقاله تکمیل و با پرونده فیزیکی به مرکز امور هیئت علمی ارسال شود.

از تاریخ مکاتبه نسبت به ارسال مقالات فاقد نظریه کمیته اخلاق موسسه اجتناب شود و پرونده های فاقد فرم تکمیل شده مربوطه، عودت داده می شود.

همچنین یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت خطاب به معاونت آموزشی وزارت بهداشت نوشت: بازگشت به نامه شماره 500/6072/ﺩ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای هیات علمی علوم پزشکی جهت مستندات باید شناسه اخلاق بگیرند

اعضای هیات علمی علوم پزشکی جهت مستندات باید شناسه اخلاق بگیرند