مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 18:002023-12-27حوادث

غرق شدن جوانی 45 ساله در جهرم


فرمانده انتظامی جهرم از غرق شدن جوانی 45 ساله هنگام ماهیگیری در اطراف رودخانه روستای باراک از توابع بخش سیمکان این شهرستان، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جهرم، سرهنگ علی اصغر محمدپور در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز 110 مبنی بر یک مورد غرق شدگی در رودخانه روستای باراک سیمکان ، بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی و نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد جوانی حدودا 45 ساله هنگام ماهیگیری به دلیل نامعلوم به داخل رودخانه سقوط و غرق شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با ابراز تاسف از این حادثه دلخراش، به شهروندان توصیه کرد: رودخانه ها و آبگیرها و استخرهای نامصوب کشاورزی حریم امنی برای ماهیگیری، شنا و تفریح نیست و جوانان می بایست به منظور حفظ جان خود از ورود به چنین مکان هایی جدا بپرهیزند.

40 میلیارد پیانو و گیتار قاچاق در شیراز فرمانده انتظامی استان فارس از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 40 میلیارد ریال در شهرستان شیراز خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی اظهار داشت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و مقابله با قاچاقچیان، روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با رصد هوشمندانه از دپو انواع کالای قاچاق در انباری در یکی از روستاهای شی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرق شدن جوانی 45 ساله در جهرم

غرق شدن جوانی 45 ساله در جهرم