مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 09:402024-01-14اقتصادي

ثبات اقتصادی مهمترین هدف دولت در وضعیت فعلی است


دولت در داخل کشور به دنبال ثبات اقتصادی است، موضوعی که در استان هم به دنبال تحقق آن هستیم و شرایط اشتغال، تولید و سرمایه گذاری استان رو به بهبود است و رشد اقتصادی استان بعد از مدت ها وقفه بهتر شده است.

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: دولت در داخل کشور به دنبال ثبات اقتصادی است، موضوعی که در استان هم به دنبال تحقق آن هستیم و شرایط اشتغال، تولید و سرمایه گذاری استان رو به بهبود است و رشد اقتصادی استان بعد از مدت ها وقفه بهتر شده است.

محمدمهدی اعلایی شب گذشته 23 دی در جمع مردم شهر الوند اظهار کرد: دولت به تمامی وعده های خود پایبند است و برای احقاق حقوق ملت شبانه روز تلاش می کند.

وی با بیان اینکه در این مسیر سختی های متعددی وجود دارد، گفت: دشمن به دلیل آرمان ها و اندیشه های مردم ایران، به دنبال ضربه زدن به مردم و نظام جمهوری اسلامی است و همین موضوع دشواری هایی را در مسیر خدمت رسانی ایجاد کرده است ولی ایران علی رغم تمامی مشکلات با تدابیر اتخاذ شده دست برتر را در اتفاقات پیرامونی دارد و شرایط به گونه ای است که در معادلات اوضاع به نفع جریان مقاومت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماینده عالی دولت در استان قزوین خاطرنشان کرد: در نظامات بین المللی سیاست دولت حفظ عزت و اقتدار ملت ایران و توجه به تعریف منافع مشترک کشورهاست و در این مسیر هم با حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبات اقتصادی مهمترین هدف دولت در وضعیت فعلی است

ثبات اقتصادی مهمترین هدف دولت در وضعیت فعلی است