مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 14:202024-01-15اجتماعي

ماده 88 دستمان را بسته/ برای گرفتن هر تایم استخر باید خواهش و تمنا کنیم


رییس هیات نجات غریق استان کرمانشاه به مشکلاتی که واگذاری استخرهای کرمانشاه به بخش خصوصی برای این رشته بوجود آورده اشاره کرد و گفت: این موضوع دست ما را برای اجرای برنامه های آموزشی و تمرینی ورزشکارانمان و همچنین برگزاری مسابقات بسته است.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات نجات غریق استان کرمانشاه به مشکلاتی که واگذاری استخرهای کرمانشاه به بخش خصوصی برای این رشته بوجود آورده اشاره کرد و گفت: این موضوع دست ما را برای اجرای برنامه های آموزشی و تمرینی ورزشکارانمان و همچنین برگزاری مسابقات بسته است.

شهاب هنرجو در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نداشتن فضایی اختصاصی برای این رشته در استان، اظهار کرد: متاسفانه از سالها قبل همه استخرها را از طریق ماده 88 و 27 به بخش خصوصی واگذار کرده اند و در حال حاضر هیچ فضایی برای تمرین و آموزش ناجیان غریق در استان نداریم.

وی افزود: رشته ما بگونه ای است که باید بصورت مداوم برنامه های آموزشی، تمرینی و مسابقه داشته باشیم، اما به علت اینکه هیچ استخری در اختیار ما نیست، نمی توانیم به اندازه کافی برنامه اجرا کنیم و دستمان بسته است.

رییس هیات نجات غریق کرمانشاه تصریح کرد: به منظور رفع این مشکلات، با ادارات و ارگانهای مختلف رایزنی کردیم تا تایم هایی را از استخرهایشان به ما اجاره بدهند، اما هرکدام با کلی خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماده 88 دستمان را بسته/ برای گرفتن هر تایم استخر باید خواهش و تمنا کنیم

ماده 88 دستمان را بسته/ برای گرفتن هر تایم استخر باید خواهش و تمنا کنیم