مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 09:552024-01-02پزشكي

فرماندار: اختصاص یک دستگاه«ام.آر.آی» مطالبه جدی مردم پاوه است


فرماندار پاوه مهمترین مطالبه حوزه سلامت پاوه را داشتن یک دستگاه ام.

آر.

آی دانست و گفت: مردم سخاوتمند و مجمع خیرین سلامت آمادگی دارند در صورت همکاری دانشگاه علوم پزشکی بخشی از هزینه خرید دستگاه را تقبل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، در راستای پیگیری مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان پاوه و رفع کمبود تجهیزات بیمارستان قدس پاوه جلسه ای به ریاست قباد محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.

علی رضا حیدری فرماندار پاوه با اشاره به فعالیت 27 پزشک متخصص و 30 پزشک عمومی در این شهرستان، اظهار کرد: شهرستان پاوه به لحاظ نیروی انسانی با استعداد و متعهد پتانسیل های موجود کارنامه قابل قبولی در حوزه درمان دارد.

وی اشاره ای به بحث مشارکت های مردمی و موسسه های خیریه سلامت داشت و گفت: پاوه یکی از شهرستان های مشارکت پذیر استان، است در این بخش به خوبی عمل کرده و می کند.

فرماندار پاوه با اشاره به فعالیت موسسه خیریه سلامت شهرستان و مشارکت بالا و رضایت بخش مردم شهرستان در حوزه سلامت و همچنین سایر بخش ها همانند جمع آوری کمک ها برای مساجد، مسائل آموزشی،کمک های انسان دوستانه و…، گفت: پاوه یکی از شهرستان های مشارکت پذیر بوده که طی یک سال اخیر مبالغ خیلی خوبی برای خرید تجهیزات مورد نیاز بخش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: اختصاص یک دستگاه«ام.آر.آی» مطالبه جدی مردم پاوه است

فرماندار: اختصاص یک دستگاه«ام.آر.آی» مطالبه جدی مردم پاوه است