مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 18:502023-12-30سياسي

اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم چابهار


فرمانده حوزه بسیج شهید رجایی ادارات چابهار گفت: به مناسب دهه بصیرت با هدف محروم زایی، گروه های جهادی به مناطق محروم شهرستان چابهار اعزام می شوند.

- فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی ادارات شهرستان چابهار از برگزاری بیش از 15 برنامه محوری با شعار بازخوانی فتنه های آمریکایی و صهیونیستی و با یاد و نام سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان چابهار خبر داد.

    سرگرد فرامرز سراوانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: اظهار کرد: شعار امسال دهه بصیرت، بازخوانی فتنه های آمریکایی و صهیونیستی می باشد که در همین راستا بیش از 15 برنامه محوری به همت پایگاه های مقاومت بسیج ادارات شهرستان برگزار خواهد شد.

 فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان چابهار افزود: در فتنه 88 و در شرایطی که دشمن از همه توان و ظرفیت خود برای جنگ نرم و جنگ ترکیبی جهت براندازی نظام استفاده کرده بود، مردم ایران در روز عاشورا با واکنش سریع و خودجوش و با بصیرتی مثال زدنی، این فتنه را خنثی و پایبندی خود به ولایت فقیه را بار دیگر ثابت کردند.

سراوانی ادامه داد: این حماسه عظیم ثابت کرد که مردم همچنان پای نظام و انقلاب ایستاده اند حتی اگر همه قدرت های بزرگ دنیا بخواهند به این نظام ضربه بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم چابهار

اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم چابهار