مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 07:102024-01-17ورزشي

تلاش استان اتمام باغ موزه دفاع مقدس در سال آینده است


استاندار زنجان با اشاره به اینکه یکی از پروژه های نیمه کاره که خیلی اهمیت دارد و در منطقه خیلی خوبی در زنجان واقع شده، موزه دفاع مقدس است، بیان کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان سه شنبه شب با حضور در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان و موزه دفاع مقدس از روند ساخت و تکمیل این موزه بازدید کرد.

استاندار زنجان در این بازدید با اشاره به اینکه بعد از سفر ریاست جمهوری بخشی از انرژی ما با توجه به اینکه بعضی از پروژه ها به نتیجه رسیده آزاد می شود، اظهار داشت: از این پس بخشی از تمرکز ما برای تکمیل یک سری از پروژه های نیمه کاره خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه یکی از پروژه های نیمه کاره که خیلی اهمیت دارد و در منطقه خیلی خوبی در زنجان واقع شده، موزه دفاع مقدس است، بیان کرد: تمام تلاش ما این است که سال آینده این موزه به پایان برسد.

افشارچی با اشاره به اینکه با توجه به تاثیری که این مرکز در نشان دادن فرهنگ دفاع مقدس ما دارد باید در اسرع وقت به پایان برسد، اضافه کرد: این مرکز باید در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار مردم قرار گیرد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در این منطقه دو پروژه مهم وجود دارد که مقدمات تکمیل آن آغاز شده تا پروژه ها در سال آینده به نتیجه برسد، اضافه کرد: یکی پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش استان اتمام باغ موزه دفاع مقدس در سال آینده است

تلاش استان اتمام باغ موزه دفاع مقدس در سال آینده است