مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 14:152023-12-31اجتماعي

محدودیت های ترافیکی هفته مقاومت در کرمان اعلام شد


طبق تصمیم شورای تامین و ترافیک استان از 7 صبح روز 12 تا 18 دی ماه، همه مسیرهای منتهی به گلزار شهداء کرمان مسدود خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل خوشبخت پیش از ظهر امروز در نشست خبری از آغاز طرح ترافیکی پلیس راهور از 12 دی ماه خبر داد و اظهار داشت: طبق تصمیم شورای تامین و ترافیک استان، از 7 صبح این روز و همزمان با آغاز هفته مقاومت تا 18 دی ماه، همه مسیرهای منتهی به گلزار شهداء کرمان مسدود خواهند بود.

وی از اختصاص پارکینگ برای زائران سردار دلها سخن به میان آورد و اضافه کرد: ادامه مسیر به وسیله خودروهای عمومی است، اتوبوس های شهرداری و 50 دستگاه ون زائران را به سمت گلزار شهداء کرمان می برند.

رییس پلیس راهور استان کرمان ادامه داد: پارکینگ وسیع و بازسازی شده است، 2 هزار و 500 خودرو ظرفیت دارد و مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

وی به محدودیت های ترافیکی 13 دی ماه، همزمان با روز شهادت سردار سلیمانی پرداخت و تاکید کرد: این روز راهپیمایی بزرگ مردمی به سمت گلزار شهداء کرمان برگزار می ‍شود، لذا عبور و مرور کامیون ها از سمت میدان بیرم آباد به طرف گلزار شهداء کرمان ممنوع خواهد بود.

خوشبخت، از مسدود شدن 3 مسیر در روز شهادت سردار دلها سخن گفت و تصریح کرد: در معابر مشخص شده یعنی تقاطع مدیریت تا گلزار شهداء، بلوار شهید پورجعفری نرسیده به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ترافیکی هفته مقاومت در کرمان اعلام شد

محدودیت های ترافیکی هفته مقاومت در کرمان اعلام شد