مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 10:402024-01-09سياسي

ضرورت توسعه نقش دانشگاه ها در ترویج مسئولیت پذیری اجتماعی دانشجویان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل ازمعاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران؛ مهدی شهبازی، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در جلسه شورای سیاستگذاری دهمین همایش ملی ترویج اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی که امروز 18 دی ماه .

- رییس شورای سیاستگذاری دهمین همایش ملی ترویج اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی گفت: توسعه نقش دانشگاه ها در ترویج مسئولیت پذیری اجتماعی دانشجویان ضرورت دارد و همچنین برای فعالیت های فرهنگی باید یک توافق فرهنگی انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل ازمعاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران؛ مهدی شهبازی، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در جلسه شورای سیاستگذاری دهمین همایش ملی ترویج اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی که امروز 18 دی ماه در تالار امیرکبیر معاونت فرهنگی و اجتماعی برگزار شد اظهار کرد: تعریف دقیقی از فعالیت ها و برنامه های فرهنگی وجود ندارد و با توجه به عدم اشتراک نظر درباره این فعالیت ها نمی توان برنامه ریزی مدونی انجام داد.

شهبازی با تاکید بر اینکه بحث آسیب شناسی فرهنگی باید منجر به واژه شناسی فرهنگی شود و پذیرش توسط همگان اتفاق بیفتد، افزود: باید یک توافق فرهنگی انجام شود تا چارچوب ها و سیاست های کار فرهنگی مشخص گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توسعه نقش دانشگاه ها در ترویج مسئولیت پذیری اجتماعی دانشجویان

ضرورت توسعه نقش دانشگاه ها در ترویج مسئولیت پذیری اجتماعی دانشجویان