مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 15:052024-01-06سياسي

امکان اخذ رأی با 5 سند هویتی/ پایان ارسال پیامک وضعیت صلاحیت داوطلبان مجلس


معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات کشور از آغاز ثبت اعتراض عدم صلاحیت و عدم احراز داوطلبان مجلس شورای اسلامی از صبح یک شنبه 17 دی ماه خبر داد و افزود: - ایسنا/گلستان معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات کشور از آغاز ثبت اعتراض عدم صلاحیت و عدم احراز داوطلبان مجلس شورای اسلامی از صبح یک شنبه 17 دی ماه خبر داد و افزود: فقها و حقوق دانان شورای نگهبان بررسی اعتراضات را انجام می دهند.

سید محمدتقی شاهچراغی ظهر شنبه 16 دی ماه 1402 در جریان بازدید از ستاد انتخابات استان گلستان مستقر در استانداری این استان، اظهار کرد: بررسی ها نشان می دهد که استان گلستان در حال حاضر آمادگی برگزاری دو انتخابات مهم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری را دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اقدامات خوبی در این استان صورت گرفته است، ادامه داد: انتظار می رود همانگونه که مردم گلستان همیشه در همه رویدادهای کشور سربلند بوده اند، در انتخابات 11 اسفند ماه هم با حضور خود پای صندوق های رأی آمده و سربلند شوند.

رییس ستاد انتخابات کشور در ادامه به آخرین وضعیت روند انتخابات در کشور اشاره کرد و توضیح داد: نتایج بررسی های هیأت های نظارت بر انتخابات انجام و تا به امروز همه داوطلبان اعم از تأیید صلاحیت شدگان، عدم تأیید صلاحیت شدگان و عد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان اخذ رأی با 5 سند هویتی/ پایان ارسال پیامک وضعیت صلاحیت داوطلبان مجلس

امکان اخذ رأی با 5 سند هویتی/ پایان ارسال پیامک وضعیت صلاحیت داوطلبان مجلس