مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 16:302024-01-20اقتصادي

ورودی جمعیت کیفری استان قزوین 16 درصد کاهش یافت


رییس کل د ادگستری استان قزوین با اشاره به تأکیدات رییس قوه قضا مبنی بر لزوم کاهش ورودی پرونده به محاکم، گفت: با توجه به اقدامات مؤثری که بعد از راه اندازی واحد مشاوره در کلانتری ها صورت گرفته میزان ورودی به زندان از شعب تحقیق از ابتدای سال جاری تا پایان .

- ایسنا/قزوین رییس کل د ادگستری استان قزوین با اشاره به تأکیدات رییس قوه قضا مبنی بر لزوم کاهش ورودی پرونده به محاکم، گفت: با توجه به اقدامات مؤثری که بعد از راه اندازی واحد مشاوره در کلانتری ها صورت گرفته میزان ورودی به زندان از شعب تحقیق از ابتدای سال جاری تا پایان آذر 16 درصد کاهش داشته است.

علی شعبانی درخصوص کاهش ورودی جمعیت کیفری استان قزوین، اظهار کرد: در راستای تأکیدات رییس قوه قضا مبنی بر استفاده از تمام ظرفیت ها برای کاهش ورودی پرونده به محاکم و کاهش جمعیت کیفری با توسعه صلح و سازش در جامعه، اقدامات خوبی در استان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: علاوه بر استفاده از ظرفیت شورای حل اختلاف در سازش پرونده که از وظایف ذاتی این شوراست، با ابتکار مجموعه قضایی استان و همکاری فراجا، برای خدمت رسانی بهتر به مردم و افزایش رضایت مندی عمومی واحد مشاوره به منظور اصلاح ذات البین در کلانتری های استان راه اندازی شد تا قبل از ورود پرونده به محاکم قضایی، در مراحل ابتدایی و پیش از ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورودی جمعیت کیفری استان قزوین 16 درصد کاهش یافت

ورودی جمعیت کیفری استان قزوین 16 درصد کاهش یافت