مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 13:402024-01-14اقتصادي

تاثیر رد یا تایید صندوق های ETF بر قیمت بیت کوین


در حال حاضر ماه ها است که بیت کوین تحت تاثیر اخبار تایید یا عدم تایید صندوق های سرمایه گذاری ETF توسط بورس اوراق بهادار آمریکا معامله می شود.

در دو ماه اخیر اخبار مثبت تایید شدن صندوق های ETF در مواردی سمت تقاضای بیت کوین را تقویت میکند و در سوی دیگری ترس و نگرانی معامله گران از رد دوباره ی این صندوق های سرمایه گذاری توسط SEC به سمت فروش بازار قدرت می دهد.

رنج های منفی روزهای اخیر بازار کریپتو کانسی خصوصا بیت کوین نیز بی ارتباط با این اخبار و شایعات نبوده مرتبط با ETF ها نبوده است.

سوال اصلی که ذهن مخاطب و سرمایه گذاران بازار کریپتو را درگیر خود کرده این است که اصلا تایید یا رد صندوق های ETF بیت کوین چه تاثیر عمده ای می تواند بر قیمت ارزهای دیجیتال و مقبولیت آن ها در جامعه داشته باشد.

در ادامه ی این پست قصد داریم تا تاثیر صندوق های ETF  و تاثیر تایید یا عدم تایید آن ها بر بازار و قیمت بیت کوین را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.

ETF ها یا به بیان دیگر صندوق های قابل معامله در بورس معمولا سبدهایی متشکل از چند دارایی هستند که در قالب اوراق بهادار در بورس معامله می شوند.

دارایی هایی که به عنوان پشتیبان سهام این صندوق ها در نظر گرفته می شوند، می توانند سهام، اوراق قرضه، کالا، کامودیتی های با ارزش و یا مستغلات باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر رد یا تایید صندوق های ETF بر قیمت بیت کوین

تاثیر رد یا تایید صندوق های ETF بر قیمت بیت کوین