مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 13:212024-01-17اقتصادي

چهارمحال و بختیاری آمادگی جذب سرمایه گذاران چینی را دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری صبح امروز در جلسه با سرکنسول چین در بندرعباس گفت: چهارمحال و بختیاری از ظرفیت های زیاد و متنوعی برای همکاری با کشور چین برخوردار است و این استان آمادگی جذب سرمایه گذاران چینی را دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بادام مامایی، ماهیان سردآبی و قزل آلا، گیاهان دارویی، پتروشیمی، دامداری، ورق فولاد، گردشگری و طبیعت زیبا از جمله ظرفیت های چهارمحال و بختیاری است.

وی افزود: برای رونق اشتغال و جلوگیری از خام فروشی بعضی از محصولات تولیدی چارمحال و بختیاری، زنجیره ارزش راهبردی تعریف شده است.

حیدری با اشاره به توسعه محورهای ارتباطی این استان، عنوان کرد: دولت اقدامات جدی در بخش مسیرهای ارتباطی از جمله راه آهن، خطوط هوایی و جاده های چهاربانده چهارمحال و بختیاری انجام داده و همچنین در حال توسعه است.

وی یادآور شد: با توجه به ظرفیت های بالای 2 کشور، امیدواریم با همکاری بیشتر به یکدیگر نزدیک شویم و زمینه پیشرفت و توسعه کشورهای ایران و چین فراهم شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اتاق بازرگانی ظرفیت خوبی برای تبادلات اقتصادی است که می تواند موجب همکاری و ارتباطات کشور چین و ایران شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمحال و بختیاری آمادگی جذب سرمایه گذاران چینی را دارد

چهارمحال و بختیاری آمادگی جذب سرمایه گذاران چینی را دارد