مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 12:402024-01-11حوادث

شوخی مرگبار با سلاح، جان جوان رودباری را گرفت


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب وجود سلاح های غیر مجاز را تهدیدی برای امنیت شهروندان برشمرد و گفت: شوخی مرگبار دو جوان با سلاح گرم منتهی به وقوع یک فقره قتل در این شهرستان شد.

- حامد محمدی امروز 21 دی ماه در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: درپی اعلام مرکز فوریت های پلیس مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل، بلافاصله بازپرس ویژه قتل به همراه کارگاهان پلیس آگاهی در صحنه حاضر شدند.

وی اعلام کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد دو فرد جوان که مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند، به بیمارستان منتقل شده و متاسفانه یکی از این دو جوان بر اثر شدت جراحات فوت کرده است.

محمدی با بیان اینکه قاتل ظرف کمتر از 48 ساعت بازداشت شده، گفت: فرد مجروح دوم در ابتدا اعلام کرده بود که فرد سومی به سوی آنان تیراندازی کرده اما در نهایت اقرار به تیراندازی به سوی دوستش نموده و بیان کرده است برای ردگم کنی و عدم شک ماموران پس از تیراندازی به سمت دوستش اقدام به مجروح کردن خودش کرده است.

دادستان رودبار جنوب با بیان اینکه عواقب سختی در انتظار دارندگان سلاح گرم است، افزود: متهم در تحقیقات اولیه علت و انگیزه خود را صرفا شوخی با دوستش و ترساندن وی اعلام کرده و گفته است از آماده شلیک بودن اسلحه کلاشینکف خود اطلاع نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوخی مرگبار با سلاح، جان جوان رودباری را گرفت

شوخی مرگبار با سلاح، جان جوان رودباری را گرفت