مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 10:052023-12-27سياسي

حرکت زنده یاد کاظمی آشتیانی راز و رمز پیشرفت کشور است


سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه نتیجه راه زنده یاد کاظمی آشتیانی تحقق آرمان «ما می توانیم» است، گفت: راز و رمز حرکت زنده یاد کاظمی آشتیانی راز و رمز پیشرفت کشور است.

- ایسنا/همدان سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه نتیجه راه زنده یاد کاظمی آشتیانی تحقق آرمان ما می توانیم است، گفت: راز و رمز حرکت زنده یاد کاظمی آشتیانی راز و رمز پیشرفت کشور است.

حجت الله والمسلمین احمدحسین فلاحی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به هجدهمین سالگرد درگذشت زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی، بنیانگذار پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی، اظهار کرد: خروجی شخصیت وی با تفکر جهادی، دستاوردهای این پژوهشکده است.

وی با بیان اینکه مجموعه جهاددانشگاهی یک پدیده و مولود مبارک جمهوری اسلامی است که دستاوردهای زیادی داشته، خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی در کنار معاونت های علمی و بنیاد نخبگان سرعت بسزایی در نوآوری های پژوهشی داشته که یکی از این دستاوردها، پژوهشگاه رویان است.

فلاحی با تأکید بر اینکه نتیجه ای که از راه زنده یاد کاظمی آشتیانی حاصل شده یعنی ما توانستیم، افزود: جهاددانشگاهی با تفکر جهادی فراتر از مجامع دیگر علمی بوده است و می خواهد تلاش مضاعفی را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت زنده یاد کاظمی آشتیانی راز و رمز پیشرفت کشور است

حرکت زنده یاد کاظمی آشتیانی راز و رمز پیشرفت کشور است