مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 11:312024-01-02سياسي

سردار حسن زاده: مرعوب نشدن در برابر دشمن، از ویژگی های حاج قاسم بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران صبح یک شنبه 12 دی ماه 1402 در اجتماع بزرگ کارگران در حرم امام خمینی(ره) اظهار کرد: ایام شهادت سیدرضی موسوی و شهید حاج قاسم است؛ 24 هزار شهید پایتخت و همه شهدای گرانقدر کارگری و شهدای مظلوم غزه و امام شهیدان و دو یادگار امام بزرگوار را یاد می کنیم.

وی گفت: برگزاری این اجتماع بزرگ همه ساله جامعه کار و تولید در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم دارای پیام است و همزمانی این مراسم با رزمایش حیدیون تولید به معنای حرکت قوی و اثربخش تولید در این مسیر می باشد که حاج قاسم آن را تداعی کرد و این حرکت عظیم ملت ما در همه عرصه ها در صورتی که دشمن همه تهدیدها را در همه عرصه ها بر مردم تحمیل کرده اند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بیان کرد: البته دشمنان بعد فتنه سال 1401 در اسناد خود گفتند ایران اسلامی و ملت آن در هیچ عرصه ای شکست پذیر نیستند.

آنان جنگ ترکیبی را در عرصه اقتصاد شروع کردند اما معترف شدند نه در عرصه اطلاعاتی و امنیتی و .

موفق نشده اند چون همیشه ملت در صحنه هستند.

سردار حسن زاده افزود: شما اجازه ندادید اراده دشمن بر این کشور تحمیل شود و علاوه بر فشار روزافزون شاهد پیشرفت روزافزون بودیم که این نمونه جهاد است؛ اجتماع امروز شما نشانه این است که ویژگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حسن زاده: مرعوب نشدن در برابر دشمن، از ویژگی های حاج قاسم بود

سردار حسن زاده: مرعوب نشدن در برابر دشمن، از ویژگی های حاج قاسم بود