مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 14:552024-01-01سياسي

لزوم توزیع عادلانه خدمات شهری در تبریز


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، گفت: تکریم ارباب رجوع و توزیع متوازن و عادلانه خدمات باید مدنظر مدیران شهرداری تبریز قرار گیرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، گفت: تکریم ارباب رجوع و توزیع متوازن و عادلانه خدمات باید مدنظر مدیران شهرداری تبریز قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار شهردار و مدیران شهرداری تبریز، بازتاب افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه تقاطع غیر هم سطح، آسفالت ریزی، سنگ فرش، حذف نمک پاشی و مسیرگشایی را در افکار عمومی مثبت دانست و افزود: مردم ما همانطور که از کاستی ها گله دارند از اقدامات و کارهای خوب مسئولان نیز قدردانی می کنند و این رفتار نشان می دهد نگاه مردم به امور شهری از روی انصاف و عدالت است.

وی سرانه پایین فضای سبز، فاصله گرفتن از معماری ایرانی و اسلامی، مناسب نبودن محیط شهری برای توان خواهان و کمبود سرویس بهداشتی عمومی را از ضعف ها و کمبودهای شهر تبریز اعلام کرد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه اطلاع رسانی در خصوص عملکرد و فعالیت های مسئولان به مردم باید در اولویت باشد، از شهردار و مدیران شهرداری خواست اقدامات مهم و امیدآفرین خود را به اطلاع مردم برسانند زیرا مردم از شنیدن چنین اخباری به آینده کشور و نظام اسلامی امیدوارتر می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توزیع عادلانه خدمات شهری در تبریز

لزوم توزیع عادلانه خدمات شهری در تبریز