مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 15:202024-01-09اقتصادي

صدور بیش از 100 پروانه کاربرد نشان استاندارد در استان سمنان


رییس اداره نظارت بر اجرای استاندارد استان سمنان از صدور بیش از 100 پروانه کاربرد نشان استاندارد در این استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس اداره نظارت بر اجرای استاندارد استان سمنان از صدور بیش از 100 پروانه کاربرد نشان استاندارد در این استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

سیده ربابه عمادی 19 دی ماه با بیان اینکه از ابتدای امسال تا آخر پاییز در مجموع 101 پروانه کاربرد نشان استاندارد در این اداره کل صادر شده اظهار کرد: علامت استاندارد ایران نشانگر تعهد تولیدکننده یا ارائه کننده خدمت به رعایت ضوابط و موازین و استمرار انطباق مشخصات کالا با استانداردهای ملی و همچنین اطمینان خاطر در مصرف کننده است.

وی با برشمردن برخی از مهمترین خدمات این اداره کل عنوان کرد: در نه ماهه امسال در اداره کل استاندارد استان سمنان، تعداد 93 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای فرآورده های واحدهای تولیدی استان صادر شد.

عمادی ادامه داد: بیشترین پروانه های صادر شده در بخش صنایع ساختمانی و معدنی، برق و الکترونیک، شیمیایی، غذایی و کشاورزی و مکانیک و فلز شناسی، خودرو و نیروی محرکه، مهندسی پزشکی، ایمنی، سلامت، انرژی و محیط زیست بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیش از 100 پروانه کاربرد نشان استاندارد در استان سمنان

صدور بیش از 100 پروانه کاربرد نشان استاندارد در استان سمنان