مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 11:552023-12-31اقتصادي

سمینار آموزشی بوم گردی ها در اردبیل برگزار می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از برگزاری نخستین سمینار آموزشی ارتقاء سطح کیفی سرمایه گذاری و فعالیت های گردشگری در اقامتگاه های بوم گردی با توجه به اهمیت این اقامتگاه ها خبر داد.

- حسن محمدی ادیب در جلسه هماهنگی نخستین سمینار آموزشی ملی ارتقاء سطح کیفی سرمایه گذاری و فعالیت های گردشگری در اقامتگاه های بومگردی، گفت: اقامتگاه های بومگردی از اهمیت ویژه ای در گردشگری حال حاضر کشورمان برخوردار هستند و این سمینار با توجه به اهمیت بومگردی ها برگزار می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: یکی از زنجیره های مهم در راستای ایجاد ارزش افزوده برای استان اردبیل حوزه گردشگری است که در این صنعت نیز اقامتگاه های بومگردی با استقبال گردشگران روبرو هستند و توسعه این اقامتگاه ها می تواند به رونق گردشگری استان منجر شود.

وی بیان کرد: این سمینار با هدف ارائه آموزش ها و انتقال تجربیات توسط اساتید و فعالان حوزه اقامتگاه های بومگردی به دنبال افزایش آگاهی و دانش سرمایه گذاران و بهره برداران این حوزه است.

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، محمدی ادیب ادامه داد: در حوزه بومگردی ها علاوه بر اداره کل میراث فرهنگی، دستگاه های مختلفی نیز دخیل هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمینار آموزشی بوم گردی ها در اردبیل برگزار می شود

سمینار آموزشی بوم گردی ها در اردبیل برگزار می شود