مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 14:302024-01-09سياسي

مترو کرج قطار ندارد


تامین ناوگان قطار از ضروریات است که در کنار آن باید سیگنالینگ و مسائل مربوط به فیزیکال قطار شهری نیز اولویت قرار داده شود اما واقعیت این است که ما رام قطار نداریم.

- ایسنا/البرز عضو شورای شهر کرج گفت: تامین ناوگان قطار از ضروریات است که در کنار آن باید سیگنالینگ و مسائل مربوط به فیزیکال قطار شهری نیز اولویت قرار داده شود اما واقعیت این است که ما رام قطار نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی قاسم پور در جلسه کمیسیون تلفیق که با محوریت بررسی متمم بودجه قطار شهری برگزار شد، اظهار کرد: دو پروژه قطار شهری و بزرگراه شمالی از پروژه های اولویت دار شورای شهر دوره ششم است که خوشبختانه در دو سال گذشته با همت شورای شهر و سازمان قطار شهری پیشرفت هایی داشته اند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: ردیف های متمم بودجه نشانگر این است که علی رغم اینکه در ماه دهم سال هستیم درصد جذب بودجه این پروژه مناسب نبوده است.

قاسم پور گفت: درخواست و انتظار شورا این است که تمام تلاش مدیران به رساندن قطار به ایستگاه شهید سلطانی که هدف اصلی شورای ششم است، معطوف شود.

وی با اشاره به بی مهری شهرداری در تامین زیرساخت های لازم جهت راه اندازی متروی درون شهری تاکید کرد: امیدواریم ظرف چند ماه آینده بتوانیم ایستگاه شهید سلطانی با هر نوع تامین هزینه های مالی راه اندازی و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مترو کرج قطار ندارد

مترو کرج قطار ندارد