مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 10:502023-12-30اقتصادي

130 طرح و پروژه مصوب در سفر دوم رییس جمهور به استان گلستان


130 طرح و پروژه با اعتبار بیش از 13 هزارو 450 میلیارد تومان در سفر دوم رییس جمهور به گلستان مصوب شد.

- خبرگزاری فارس - استان گلستان: گلستان از استان های شمالی ایران است و علی رغم اینکه 26 سال است از استان مازندران جدا شده و به عنوان یک استان مستقل به کار خود ادامه می دهد، اما در بسیاری از زیرساخت های اساسی چالش ها و کمبودهایی دارد که در این سالها به آن توجهی نشده است .

با تشکیل دولت مردمی سیزدهم و آغاز سفرهای این دولت به استان ها، در سفر اول پروژه های بسیار مهم این استان که اغلب بیش از 30 سال از قدمت آن می گذشت و متوقف شده بود مورد توجه رییس جمهور و دولت سیزدهم قرار گرفت و برای  احیا و تکمیل آنها مصوبات و اعتباراتی در نظر گرفته شد.

علی محمد زنگانه استاندار گلستان پیگیر پروژه ها و مصوبات سفر اول بود که این تلاش ها به نتیجه رسید و در سفر دوم، مردم استان شاهد بهره برداری بسیاری از پروژه های معوقه و حتی جدید بودند.

خبرنگار خبرگزاری فارس با علی محمد زنگانه استاندار گلستان گفت وگویی با موضوع سفر دوم رییس جمهور به استان گلستان و دستاوردهای این سفر برای استان و مردم آن انجام داده است که با هم می خوانیم.

* 130 طرح و پروژه با اعتبار بیش از 13 هزار میلیارد تومان سفر دوم رییس جمهور به استان گلستان چه دستاوردهایی در حوزه پروژه، طرح و اعتبارات برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

130 طرح و پروژه مصوب در سفر دوم رییس جمهور به استان گلستان

130 طرح و پروژه مصوب در سفر دوم رییس جمهور به استان گلستان