مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 22:152024-01-08اقتصادي

صدور موافقت اصولی برای 7 طرح گردشگری در خراسان شمالی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی از صدور موافقت اصولی برای 7 طرح گردشگری در دی ماه سال جاری در استان خراسان شمالی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی اظهار کرد:: هفت طرح سرمایه گذاری در حوزه گردشگری با حجم سرمایه گذاری بالغ بر 990 میلیارد ریال و ایجاد زمینه اشتغال زایی برای 67 نفر در سطح خراسان شمالی توسط کمیته فنی برنامه ریزی و سرمایه گذاری استان موافقت شد.

وی گفت: این موافقت نامه ها برای ایجاد 4 اردوگاه های گردشگری، یک مجتمع خدمات رفاهی بین راهی، 2 اقامتگاه بوم گردی در شهرستان های بجنورد، شیروان، مانه و سملقان و گرمه صادر شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی با اشاره به اهمیت حوزه گردشگری در ایجاد زمینه های اشتغال زایی، فرصت های سرمایه گذاری و توسعه این صنعت در استان افزود: حمایت از سرمایه گذاران و تسریع روند اعطای مجوزها و موافقت های لازم برای ایجاد تأسیسات و مراکز گردشگری در سطح استان، همواره مورد تأکید و توجه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور موافقت اصولی برای 7 طرح گردشگری در خراسان شمالی

صدور موافقت اصولی برای 7 طرح گردشگری در خراسان شمالی