مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 15:152023-12-29سياسي

بصیرت را در انتخابات نشان دهیم


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه بصیرت افزایی وظیفه همگانی است، گفت: باید بصیرت را در 11 اسفندماه و انتخابات پیش رو نشان دهیم.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه بصیرت افزایی وظیفه همگانی است، گفت: باید بصیرت را در 11 اسفندماه و انتخابات پیش رو نشان دهیم.

وحید جلال زاده امروز، 8 دی ماه در تجمع پایانی راهپیمایی حماسه 9 دی در شیراز ضمن گرامیداشت یاد شهدای استان فارس و شیراز برخی از حوادث سال 88 را یادآور شد و گفت: در سال 88 فتنه ای برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی برپا شد و عده ای در آن ایام توهم کردند و برای بعد از نظام جمهوری اسلامی حتی برنامه ریزی کردند.

وی با بیان اینکه طبق اسناد به دست آمدهد آمریکایی ها با همکاری برخی از دنباله های خود در داخل، حتی هیئت دولت بعد از جمهوری اسلامی را هم چیده بودند و احساسشان این بود که جمهوری اسلامی به پایان خواهد رسید، افزود: این فتنه نشئت گرفته از بی بصیرتی، ناآگاهی و جهل عده ای رخ داد اما با سربلندی ملت ایران تمام شد.

جلال زاده یادآور شد: در آن ایام عده ای می گفتند باید در انتخابات جدیدنظر کنیم و می خواستند مسیری را بدعت کنند که دیگر نتوان هیچ قانونی را نگه داشت اما این مقام والای ولایت بود که در زمان خودش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت را در انتخابات نشان دهیم

بصیرت را در انتخابات نشان دهیم