مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 12:252023-12-26فناوري

برگزاری پنل تخصصی روندهای نوین فناوری در نمایشگاه تلکام


ایرانسل با برگزاری پنل های تخصصی در نمایشگاه تلکام 2023، تبادل نظر پیرامون مباحث روز صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات را، با حضور علاقه مندان پیگیری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران به عنوان اپراتور پیشرو در تحول دیجیتال، با برگزاری پنل های تخصصی در غرفه خود در نمایشگاه تلکام 2023، تبادل نظر پیرامون مباحث روز صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات را با حضور علاقه مندان پیگیری می کند.

به همین منظور، در پنل تخصصی تازه های فناوری با حضور مدیر کل توسعه راهکارهای فناوری اطلاعات ایرانسل، رویکرد ایرانسل نسبت به تازه های فناوری، برنامه ایرانسل برای ورود به حوزه های جدید فناوری و آینده ایرانسل در چندسال پیش رو، بررسی شد.

در این پنل، مدیر کل توسعه راهکارهای فناوری اطلاعات ایرانسل با اشاره به اینکه اپراتور کسب وکاری است که باید همواره خلاقیت داشته و خدمات جدید به مشتریان ارائه دهد، گفت: اپراتور دیگر تنها یک شرکت خدمات ارتباطی نیست و به یک شریک تجاری برای بنگاه ها، کسب وکارها،دولت و کاربران تبدیل شده است.

اپراتورها با به روزرسانی سرویس ها و خدمات فناوری محور، از ارکان انقلاب صنعتی چهارم هستند و ایرانسل نیز مطابق با این تحول ها، در بستر ارتباط امن و پایدار، تحول دیجیتال را پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پنل تخصصی روندهای نوین فناوری در نمایشگاه تلکام

برگزاری پنل تخصصی روندهای نوین فناوری در نمایشگاه تلکام