مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 10:302024-01-02بين الملل

​صدراعظمی که از آینده می ترسد


اولاف شولتس نمی تواند نگرانی اش را بابت کاهش شدید محبوبیت دولت ائتلافی خود (متشکل از 3 حزب سبز، سوسیال دموکرات و دموکرات های آزاد) کتمان کند.

- اولاف شولتس نمی تواند نگرانی اش را بابت کاهش شدید محبوبیت دولت ائتلافی خود (متشکل از 3 حزب سبز، سوسیال دموکرات و دموکرات های آزاد) کتمان کند.

این نگرانی درست زمانی تشدید شده که به واسطه حمایت مستقیم و غیرقابل توجیه دولت آلمان از جنایات رژیم اشغالگر قدس، صهیونیست ستیزی نیز در آلمان تشدید شده و اکثر شهروندان آلمانی این نارضایتی را در نظرسنجی ها منعکس ساخته اند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حنیف غفاری در سرمقاله روزنامه وطن امروز نوشت: صدراعظم آلمان در نطق سال نو میلادی خود با توجه به بحران ها و درگیری های متعدد خواستار آمادگی بیشتر آلمانی ها برای تغییر و سازش شد.

شولتس خطاب به مردم آلمان گفت هیچ کس نباید از آینده بترسد، البته بهترین مخاطب برای سخنان وی، خود دولت آلمان تلقی می شود؛ دولتی که به نظر افکار عمومی ژرمن ها درباره مواردی مانند جنگ غزه اساسا احترام نگذاشته و بازی در زمین صهیونیست ها را نسبت به هر مولفه دیگری ارجح می داند! نتیجه این روند، چیزی جز شکست دولت ائتلافی ضعیف آلمان نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

​صدراعظمی که از آینده می ترسد

​صدراعظمی که از آینده می ترسد