مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 15:402023-12-26پزشكي

پروفسور قوام زاده: 20 مرکز پیوند مغز و استخوان در کشور فعالیت می کنند


مشاور عالی رییس پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی با بیان اینکه 20 مرکز پیوند مغز و استخوان در کشور فعالیت می کنند، گفت: هنگامی که برای تاسیس مراکز پیوند مغز و استخوان اقدام کردم؛ - مشاور عالی رییس پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی با بیان اینکه 20 مرکز پیوند مغز و استخوان در کشور فعالیت می کنند، گفت: هنگامی که برای تاسیس مراکز پیوند مغز و استخوان اقدام کردم؛ مسئولان دانشگاه تهران با احداث این مرکز مخالف و معتقد بودند که این مرکز باید با بودجه دولتی احدث شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پروفسور اردشیر قوام زاده در نوزدهمین همایش نکوداشت مقام استاد که ظهر سه شنبه 5 دی ماه در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه استاد آنکولوژی من در این جمع حضور ندارد؛ استادم برادر یک کشیش بود که بسیار آرام به ما تدریس می کرد.

وی با بیان اینکه تعلیم و تعلم از بزرگترین روش های آموزشی و پژوهشی است، گفت: من از دانشجویانم مطالب بسیار زیادی فراگرفته ام؛ شرایط به این نحوه نبوده است که فقط مطالبی را به آنها آموزش دهم.

مشاور عالی رییس پژوهشکده سرطان معتمد با بیان اینکه هنگامی که به کشور بازگشتم هیچ آنکولوزیستی در کشور حضور نداشت، گفت: حدود 500 مدیکال آنکولوژی در بیمارستان شریعتی آموزش دیده اند و در کشور در حال خدمت رسانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروفسور قوام زاده: 20 مرکز پیوند مغز و استخوان در کشور فعالیت می کنند

پروفسور قوام زاده: 20 مرکز پیوند مغز و استخوان در کشور فعالیت می کنند